Как да постъпя, ако съм си забравил паролата за профила?
В случай на забравена парола за потребителския профил, при съмнение, че ще се справиш сам с възстановяването й, ни се обади на тел 0700 20 424 или на email: help@axi-card.bg.
Не е трудно и сам да възстановиш паролата си. При активиране на полето за вход в персоналния вход, вместо да въведеш данните си за достъп, кликни върху активния линк с текст "Забравена парола" - под полето за парола при данните за вход.
Ще получиш линк за забравена парола за потребителския профил на посочената от теб електронна поща. Този линк ще бъде активен само през следващите 24 (двадесет и четири) часа, така че те съветваме да реагираш максимално бързо.
Влез в пощенската си кутия за ползвания email и кликни на линка за промяна на твоята парола за потребителския профил.
Ще ти се отвори страница, в коята е необходимо да натиснеш бутона ИЗПРАТИ МИ СМС КОД и това ще изпрати SMS с код за промяна на паролата на профила ти. Кодът ще бъде изпратен на мобилния ти телефонен номер, който е посочен в договора ти.
Въведи получения в SMS-а код в полето СМС код и натисни бутона ИЗПРАТИ.
Ще ти се отвори страница, в която е необходимо да въведеш нова парола, която да използваш за влизане в твоя онлайн профил за кредитна карта AXI.
Въведи новата парола, но не забравяй да спазиш изискването за парола (дължина минимум 8 символа, които да включват главна буква, малка буква, цифра и специален знак). Съветваме те да избереш парола, която означава нещо за теб. Така няма да я забравяш и да ти се налага скоро да минаваш през описаните стъпки отново.
Потвърди въведената парола като я изпишеш отново в полето Потвърди паролата.
Запази направените промени.
Вече можеш да използваш новата парола за вход в твоя индивидуален онлайн профил.