Къде мога да проверя трансакциите си?
Можеш да извършваш проверка на трансакции по своята кредитна карта AXI 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и 365 дни в годината през своя потребителски профил в axi-card.bg. След активирането на персоналния ти онлайн профил, можеш да следиш движението по картата си когато пожелаеш напълно безплатно.
За разлика от други финансови институции, в които подобни услуги се заплащат, потребителският профил в нашия сайт е безплатна услуга.
Какво можеш да правиш през своя потребителски профил?
Можеш да посочваш произволни периоди от момента на активирането на своята кредитна карта и да правиш проверка на трансакции, плащания по задължения и баланс по кредитната ти карта.
Освен това, през потребителския си профил можеш да блокираш временно или постоянно определени операции, които можеш да извършваш с твоята карта AXI. Това може да се наложи ако имаш някакви притеснения относно сигурността на данните си например. Повторното активиране на тези операции по-късно няма да ти костват никакви такси и комисионни.
Друго предимство на потребителския профил е, че той представлява 24/7/365 канал за комуникация на клиентите ни с нас. Просто изпрати съобщение през платформата и наш служител ще отговори на въпросите ти.
Ако по някаква причина не желаеш да използваш потребителския си профил, можеш да получиш информация за движенията по картата си и по други начини.
Можеш например да се обадиш на телефон - 0700 20 424. Няма оскъпяване на обаждането - разговорът се провежда на цена, каквато си договорил в твоя абонаментен план за мобилни услуги.
Ще получиш нужната информация и ако ни пишеш на email: help@axi-card.bg.
Допълнителен бонус към твоето обслужване e и SMS известяване за всяка нова трансакция по твоята карта AXI, което получаваш напълно безплатно. По този начин заедно бихме могли да предотвратим в зародиш всеки опит за злоупотреби с твоята кредитна карта AXI.