Кол Център Специалисти
Sofia, Bulgaria
Твоите отговорности:
- Осъществяване на изходящи телефонни разговори с цел продажба на продуктите предлагани от компанията към настоящи, бивши и потенциални клиенти
- Обслужване на запитвания от клиенти по телефон, чат и имейл
- Обработка и разрешаване на проблеми, свързани с използването на кредитни карти
- Информиране на клиенти за предстоящи плащания
- Администриране на получената информация в специализиран софтуер
Нашите очаквания:
- Отлична компютърна грамотност
- Отлични комуникативни и презентационни умения по телефон
- Инициативност
- Ясна дикция и приятен глас
- Завършено средно образование
- Умения за спазване на срокове, отговорност и самодисциплина
- Умения за убеждаване и ефективна комуникация с различни типове клиенти
- Динамична личност, ориентирана към резултатите
- Опит на подобна пoзиция ще се счита за предимство
Нашата оферта:
- Възможности за дългосрочно професионално развитие
- Интересна и динамична работа в приятна и мотивираща работна среда
- Обучение и възможности за повишаване на квалификацията
- Трудов договор
- Атрактивно основно възнаграждение
- Месечен бонус, обвързан с постигнатите лични резултати
Ако това е предложението, което търсиш, изпрати ни твоята подробна автобиография.
Дай шанс на таланта си!