Когато нямаш време за традиционните банки

В забързаното ни ежедневие, моментите, в които не използваме мобилния си телефон са наистина малко. Едва ли можеш да се сетиш, кой е последният път, в който излезна от дома си без смартфон?

Разбира се, благодарение на множеството функции на телефона ни, ние можем да комуникираме с всеки, почти навсякъде. Освен предимтсвото на неограничената от време и място комуникация обаче, смартфонът ни дава и редица други плюсове, които вече не приемаме за лукс, а за необходимост. Хората използват телефоните си не само да водят телефонни разговори и да изпращат спешни съобщения, но и за да се информират за актуалните новини от всяка една точка на света. Организирането на дневните задачи и натоварения график в днешното забързано време, също е възможно благодарение на нашите верни помоници – смартфоните. Всъщност, ние дори пазаруваме онлайн през телефона си и плащаме сметки през мобилните си приложения, докато сме в движение. Следенето и контролирането на личните финанси също се осъществява лесно и удобно през мобилно устройство. Живеем в свят, в който всяко следващо поколение е все по-привързано към мобилните устройства, дори когато не става въпрос за забавление и уплътняване на свободното време, а за работа и банкиране. Трябва да признаем, че традиционните банкови институции отдавна насочиха усилията си към разработване на модерни мобилни приложения, с които да привличат милениалите. Мобилното банкиране промени начина, по който възприемаме финансите. Ако имаш опцията да следиш баланса по дебитната или кредитната си карта по всяко време и на всяко място, ти имаш възможност да контролираш по-качествено разходите и приходите си. Това ти позволява да контролираш и спестяванията си и едновременно с това – да държиш под око всички осъществени трансакции. Мобилното банкиране помага и за превенция срещу злоупотребите с дебитната или кредитната ти карта, защото ти позволява да видиш, дали всички движения по сметката ти са извършени от теб.

Банковите клонове обаче са все още тук и функционират по стария начин, по който всички клиенти са свикнали.

Въпреки иновациите във финансовите сектор, не всички банкови услуги са налични през съответното приложение, а чакането на опашки и спазването на тромави процедури все още са сред неизбежните неща, с които потребителите не искат да се примирят, но са длъжни.

Истината е, че има потребители, които предпочитат да посетят клон на банката си, за да разговарят лице в лице със служител на институцията, с цел да разрешат максимално бързо даден проблем. Докога обаче това ще продължава и още колко време потребителите ще претендират за среща „на живо“ с банкови представители?

Според проучване, от 2014 г. насам, близо 1000 банкови клона във Великобритания са затворили врати. Факт е, че мобилните технологии са тези, които е нужно да бъдат инкорпорирани в стратегиите на банките, за да се привлекат нови клиенти. Задържането на настоящите банкови потребители също е възможно с предлагане на нови опции и модерни услуги във финансирането. Мобилните банки са известни не само с иновационните си услуги и различния тип предлагане и позициониране на пазара, но и с фокуса си върху потребителското обслужване. Клиентското удовлетворение от удобството и простотата на процесите е основна мисия на една нео банка, която цели да спечели лоялност и авторитет. И познавайки потенциалните си клиенти, нео банката изгражда лесно и бързо мобилно приложение, което перфектно се вписва в ежедневието на новия банков потребител – така нареченият милениал. Защото фактите сочат, че младите хора нямат време за традиционните банки, нито за стандартните операции, извършвани в банковите клонове.

Затова иновативните мобилни банки са позиционирани изцяло онлайн и са на един клик разстояние, точно както и управлението на парите ти. И най-важното – много потребителите използват услугите на нео банки, забравяйки, че това всъщност са фактически банки, заради приятния интерфейс и удобното боравене с него. Досущ като социалните мрежи, онлайн магазините и чат платформите, приложенията на мобилните банки напомнят за обикновеното сърфиране в мрежата, без загуба на време и ненужни документации. По този начин потребителите ще използват по-разумно времето си, но и парите си.

А, за да управляваш и ти умно бюджета си, ти препоръчваме да се възползваш от уникалните възможности на AXI Card, с която можеш да пазаруваш онлайн, без да плащаш допълнителна такса за това. Иновативната кредитна карта AXI е MasterCard пластика, която можеш да получиш абсолютно безплатно, дори без да се налага да посещаваш банков клон. Защото AXI Card не е банкова кредитна карта и се наглася към нуждите и потребителските ти навици, точно както банкирането на новото време – с фокус върху потребителското изживяване.