Предишна Следваща

Защо финансовите компании залагат на перфектно обслужване?

Когато става въпрос за финансовата сфера, репутацията на една компания е онзи детайл, който играе главна роля в успешното ѝ развитие и разширяването на пазарния дял.

Според проучванията, именно репутацията е един от най-първостепенните фактори, които определят доверието в една финансова институция. Разбира се, не винаги реалността оправдава очакванията. Според проучване на Галъп, доверието на американското население в банковата система е достигнало изключително ниски нива, които са сравнявани, дори с недоверието в медийния сектор.

Истината е, че клиентското обслужване е това, което оформя в най-голяма степен репутацията на една финансова компания. Всъщност, потребителското обслужване е ключово за удовлетворението на клиентите на всяка кредитираща институция.

Как обаче компаниите да подобрят това обслужване, за да получат доволни клиенти?

Според проучванията, „клиентско обслужване“ е най-популярното ключово словосъчетание, споменавано в онлайн ревюта от потребителите на финансови услуги. Също така, това е и най-популярното словосъчетание, което се свързва както с негативните, така и с позитивните мнения в мрежата. Това означава, че именно потребителското обслужване е факторът, който кара клиентите да дават обратна връзка и да споделят опит, когато става въпрос за финансовите компании. Без значение, дали даден клиент е афектиран от отношението на служител или е приятно изненадан от оказаната помощ, потребителите се чувстват „длъжни“ да оставят мненията си за конкретната институция и да запознаят обществото с личния им опит във финансовата сфера.

В повечето случай, лошите ревюта за дадена банка, са главно заради потребителското обслужване, което са получили клиентите. А истината е, че голяма част от онлайн потребителите са склонни да ползват услугите на дадена финансова институция, едва след като са се запознали подробно с отзивите за нея в мрежата.

Клиентското обслужване и управлението на отзивите в мрежата са на път да променят финансовите услуги, концентрирайки ги и върху първосигналното удовлетворение на потребителя.

Всъщност, финансовите услуги и банкирането са сфери, които са базирани именно на обслужването, но имайки предвид различните вариации на продукти, които се предлагат в този бранш, потребителското обслужване е силен и надежден диференциатор. Той се явява успешна тактика в подобряването на репутацията и генерирането на лоялност на дадена институция.

Така, докато някои финансови компании избират да се фокусират върху корпоративната социална отговорност, зелените вериги за доставки, доброволческите кампании и други подобни стратегии, градящи добра репутация, то статистиката сочи, че има институции, които обръщат голямо внимание и на управлението на отзивите за тях в интернет. Точно този критичен фактор е в състояние да доведе така желаното клиентско обслужване, което спомага и за разширяване на пазарния дял. Много американски банки вече правят редовен мониторинг на онлайн отзивите на и дават отговори на обратните връзки от клиенти, в различните сайтове за ревюта в бранша.

Днешният модерен потребител, повече от всякога, използва филтър за рейтинг, когато трябва да търси финансови услуги в интернет. Това означава, че клиентите вече не се водят толкова много от програмите за лоялност, бонусите и условията на кредитиране на дадена институция. Вместо това, клиентът на 21-ви век взима важно решение, влияейки се и от отзивите и мненията на настоящите потребители на компанията. Според проучванията, именно тези органични отзиви, са 5 пъти по-влиятелни от рекламите по телевизията и от платените съобщения в социалните мрежи.

Какво предприема днешната модерна финансова компания, за да срещне изискванията на същите тези клиенти?

Висока степен на удобство при всяка една услуга, лесно, ефикасно и безопасно управление на финансовите трансакции, надеждна защита от злоупотреби, денонощна телефонна връзка със служители, както и иновативни мобилни приложения – всичко това съставя детайлите, необходими за пълното удовлетворение на клиентите.

Аксес Файнанс ООД е българският пример за успешен подход, основан на проучвания на пазара, с цел подобряване на клиентското обслужване. Внедряването на иновации, служещи за по-висока удовлетвореност винаги са били фокус в развитието на компанията. За да подобри в максимална степен обслужването си, Аксес Файнанс ООД предлага онлайн чат, чрез който всеки желаещ, може да получи нужната информация по въпроси, засягащи кредитната карта AXI. Това е бърз и лесен начин за връзка с потребителите, които имат чудесна възможност да се свържат със служител, за да получат актуални новини, още на момента.

В допълнение Аксес Файнанс ти предоставя възможността да управляваш твоята кредитна карта AXI в реално време. Регистрирай картата си в твоя персонален онлайн профил и ще получиш актуална информация за направените трансакции и наличността по кредитната ти карта, както и справки за текущото ти задължение. Само с няколко клика можеш да управляваш плащанията на всички видове устройства, да блокраш и активираш кредитната ти карта AXI и да контролираш достъпа до акаунта си.

Това е поредното доказателство, че кредитна карта AXI се стреми да следва глобалните лидери в предлагането на перфектно клиентско обслужване, подкрепено от модерен продукт.