Влиятелните жени във финансовия свят
Жените представляват мнозинство от населението на САЩ, но все още по-малко от 20 процента от лидерските позиции във финансовата индустрия се заемат от жени. И това не е статистики само в Америка. Въпреки огромния напредък, финансовата индустрия все още е доминирана от мъже.
Неотдавнашна поредица в списание „Авторитет“ профилира стотици жени, които нарушават тенденцията и стават видни лидери във финансовата индустрия. В статията сме селектирали видни жени лидери във финансовата индустрия, които са попитани как възнамеряват да използват позицията си, за да нарушат статуквото и да разклатят нещата за бъдещето.
Кели Стекелбърг (CFO Zoom)
“Искам да вдъхновя движение, което гарантира, че всяко дете ще получи образование или обучение. Вярвам, че образованието е най-добрият начин за овластяване на някого и ползите се простират далеч отвъд индивида, за да могат в крайна сметка да се възползва обществото като цяло. В идеалния случай ученето трябва да бъде начинание през целия живот. Всъщност, в Zoom ученето през целия живот е една от основните теми и стълб в благотворителната ни дейност. Ние инвестираме в обучението на нашите служители и техните семейства, като плащаме за книги, които някой в семейството би искал да закупи. Също така подкрепяме организации, фокусирани върху подобряване на образователните възможности.”
Линдзи Сакноф (TD Bank SVP)
“Представете си, ако насърчавахме нашите служители да отделят от времето си, за да се разхождат с колегите си? Мисля, че организирането или координирането на времето служителите и мениджърите да се съберат по време на обяд или да си направят сутрешна почивка за упражнения, да общуват помежду си и да изграждат по-трайни взаимоотношения, е в основата на високата продуктивност и успех. Трябва да се измине дълъг път по отношение на насърчаването на здравословно работно място - физически и психически.”
Синтия Лох (Charles Schwab VP)
“Един от най-големите проблеми, засягащи потребителите днес, е фактът, че финансовото планиране и съвети, от които се нуждаят толкова много хора, не са достъпни или потребителите нямат представа откъде да започнат сред безброй възможности. Наше задължение е бъдещите поколения да намалят разходите и други бариери, така че повече хора да могат да се чувстват уверени във финансовото си бъдеще. Това е едно от многото неща, които ме движат в Schwab. Докато ръководя екипите, които изграждат нашите предложения за роботи-съветници, се стремим да използваме най-доброто от хората и технологиите, за да демократизираме достъпа до финансови съвети.”
Джули Фокс (директор на финансовите услуги на UBS)
“Вълнува ме, че виждам повече жени да влизат в индустрията за финансови услуги, защото няма достатъчно дами в тази сфера! Бих искала да видя по-голям интерес към нашата индустрия от милениалите и да видя повече жени да влизат и да остават в тази индустрия. Единственият начин, по който можем да променим това, е да си помагаме взаимно и да работим заедно за това - без значение от възраст или пол! В индустрията има напредък, но все още има дълъг път и ако успеем да го извървим, това ще промени начина, по който работим с клиентите в бъдеще.”
Лиза М. Бъкингам (Lincoln Financial EVP)
“Движението, което бих искала да вдъхновя, е да бъдеш себе си - безстрашно. Автентичността е нещо толкова важно и често толкова изгубено в днешното общество. Да бъдеш себе си означава да имаш смелостта да определиш версията си за успешен живот. Не е едно и също за всички - някои процъфтяват в стресиращи работни места, някои от неудобен начин на живот, други в желание да разширят семействата си и така нататък... и трябва да знаеш какво е подходящо за теб, независимо от това, което другите могат да определят като успех. Както се казва - разнообразието е единственото истинско нещо, което всички имаме като общо - затова го празнувай всеки ден.”
Чикако Окада Тайлър (Калифорнийска банка и доверие VP)
“Ако си жена, рискувай и кажи нещо. Твърде много жени са загрижени какво мислят другите за тях или как ще бъдат възприети, ако кажат грешно нещо. Ти си интелигентно, стойностно човешко същество и твоите мисли имат стойност. Също така компаниите и обществата трябва да започнат да сигнализират, че и мъжете, и жените могат да поемат нетрадиционни роли у дома и на работното място. Колкото повече нашето общество вижда модели за подражание - чрез медии, на работното място или в дома, които са различни, приемливи и нетрадиционни за пола, толкова повече това ще стане „нормално“ и приемливо.”
Виж и как да кандидатстваш за кредитна карта AXI Card, за да разполагаш с финансови средства и да изградиш финансовото си бъдеще.