При каквито и да било неясноти или спорове, свързани с твоята кредитна карта AXI, можеш да се обръщаш за съдействие към наши служители. Начините да осъществиш контакт с нас са много.

На първо място, можеш да се свържеш с нас през клиентския си профил. Напиши ни съобщение през платформата и задай въпросите си. Ще се постараем да отговорим, ясно и изчерпателно. Поддръжката, която осигуряваме на клиентите си през платформата е 24/7.

Винаги, когато имаш нужда от повече информация, или имаш въпроси, може да се свържеш с нас и на email: help@axi-card.bg. Опиши темите, по които имаш неясноти или срокове и ние ще ти отговорим максимално бързо и пълно.

Винаги можеш да отправиш питанията си и на телефон 0700 20 424. Разговорите се провеждат на цена, определена в тарифния план на клиента - без оскъпяване.

Каквито и неясноти или спорове да възникнат във връзка с твоя договор за кредитна карта AXI, сподели ги първо с нас. Заедно ще потърсим отговори и решения, които да работят за теб. Гарантираме ти, че разглеждаме всяко дошло запитване или оспорване максимално бързо и коректно. Организацията ни е непрекъснато награждавана за най-добро клиентско обслужване, с което се гордеем.

Разбира се, като български и европейски гражданин, имаш право да ескалираш въпросите си до инстанция, контролираща спазването на потребителските ти права.

Имаш право да се обърнеш за съдействие към Комисията за защита на потребителите, например, която е контролен орган по спазване на Закона за потребителския кредит. С Комисията за защита на потребителите можеш да се свържеш на адрес гр. София, пл. „Славейков“ № 4А, ет. 3, 4 и 6.

Като европейски гражданин, потребителските ти права са допълнително защитени. България, като част от ЕС, предоставя възможност за извънсъдебно решаване на спорове за покупки онлайн чрез сайта http://ec.europa.eu/odr.